Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Naumik-Gladka K$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Naumik-Gladka K. 
Peculiarities of specialized enterprises and organizations activity in competitiveness improvement context [Електронний ресурс] / K. Naumik-Gladka, K. Tkatsevych // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2016. - № 2(2). - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2016_2(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.054 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Naumik-Gladka K. 
Relationship of competitiveness of entrepreneurship and internet-marketing [Електронний ресурс] / K. Naumik-Gladka, O. Ptashchenko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 848. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_848_18
Проаналізовано сучасний стан формування інформаційної економіки в Україні, зроблено обгрунтовані висновки щодо розгляду наданого питання. Виокремлено взаємозв'язок розвитку інформаційного простору з появою новітніх комунікаційних інструментів у маркетингу. Таким комунікаційним інструментом сьогодні є інтернет-маркетинг. Інтернет-маркетинг передусім надає споживачеві можливість одержати інформацію про товари. Будь-який потенційний споживач може, використовуючи Інтернет, одержати інформацію про товар, а також купити його. Хоча, якщо там не буде інформації про один товар, або він її не знайде, то, швидше за все він придбає інший товар у конкурента. Застосування методів інтернет-маркетингу націлене на економію коштів (на заробітній платі працівників відділів продажів і на рекламі), а також на розширення діяльності компаній (перехід із локального ринку на національний і міжнародний ринок).
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.104 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Naumik-Gladka K. 
The development of destination attractiveness by using marketing tools [Електронний ресурс] / K. Naumik-Gladka // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2016. - Вип. 43(1). - С. 71-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2016_43(1)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.673 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Meiss K.-M. 
Improvement of public financial control in the context of ensuring financial security of the state [Електронний ресурс] / K.-M. Meiss, K. Naumik-Gladka, T. Krivtsova, Yu. Liadova // Economic annals-XXI. - 2017. - № 168. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2017_168_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.648 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Naumik-Gladka K. 
Neuropsychological approach to entrepreneurship development [Електронний ресурс] / K. Naumik-Gladka // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2018. - Вип. 804. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2018_804_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 105.584 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського