Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Naumik-Gladka K$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Naumik-Gladka K. Peculiarities of specialized enterprises and organizations activity in competitiveness improvement context [Електронний ресурс] / K. Naumik-Gladka, K. Tkatsevych // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2016. - № 2(2). - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2016_2(2)__5
| 2. |
Naumik-Gladka K. Relationship of competitiveness of entrepreneurship and internet-marketing [Електронний ресурс] / K. Naumik-Gladka, O. Ptashchenko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 848. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_848_18 Проаналізовано сучасний стан формування інформаційної економіки в Україні, зроблено обгрунтовані висновки щодо розгляду наданого питання. Виокремлено взаємозв'язок розвитку інформаційного простору з появою новітніх комунікаційних інструментів у маркетингу. Таким комунікаційним інструментом сьогодні є інтернет-маркетинг. Інтернет-маркетинг передусім надає споживачеві можливість одержати інформацію про товари. Будь-який потенційний споживач може, використовуючи Інтернет, одержати інформацію про товар, а також купити його. Хоча, якщо там не буде інформації про один товар, або він її не знайде, то, швидше за все він придбає інший товар у конкурента. Застосування методів інтернет-маркетингу націлене на економію коштів (на заробітній платі працівників відділів продажів і на рекламі), а також на розширення діяльності компаній (перехід із локального ринку на національний і міжнародний ринок).
| 3. |
Naumik-Gladka K. The development of destination attractiveness by using marketing tools [Електронний ресурс] / K. Naumik-Gladka // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2016. - Вип. 43(1). - С. 71-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2016_43(1)__11
| 4. |
Meiss K.-M. Improvement of public financial control in the context of ensuring financial security of the state [Електронний ресурс] / K.-M. Meiss, K. Naumik-Gladka, T. Krivtsova, Yu. Liadova // Economic annals-XXI. - 2017. - № 168. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2017_168_14
| 5. |
Naumik-Gladka K. Neuropsychological approach to entrepreneurship development [Електронний ресурс] / K. Naumik-Gladka // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2018. - Вип. 804. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2018_804_4
|
|
|